نارسایی کلیوی با 6٪ عملکرد کلیه هرگونه احتمال وجود دارد بهبود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

http://www.enfermedad-renal.com/uploads/allimg/150318/7-15031QI512N8.jpg

نارسایی کلیوی با 6٪ عملکرد کلیه هرگونه احتمال وجود دارد بهبود

نارسایی کلیوی با 6٪ عملکرد کلیه وجود دارد هرگونه احتمال نارسایی کلیه MejorarloLa با عملکرد کلیوی 16٪ وجود دارد هر فرصتی برای بهبود؟ در گذشته، دکتر ممکن است می گویند که آن غیر ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه، اما در حال حاضر خبری از تابع است کلیه می تواند با زمان درمان و به درستی بهبود بخشد.

چرا عملکرد کلیه را می توان امروز بهبود؟

شما می دانید عملکرد کلیه دشوار است برای درمان آن به دلیل وجود راه هایی برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، به عنوان مثال، تا زمانی که ما پیدا کردن بعضی از روش هایی که می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه است.

و امروز، ما برخی از روش های درمانی که برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده مفید هستند پیدا کرده اند. آنها همچنین ممکن است کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند.

چه نوع درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

همانطور که قبلا ذکر شد، مردم برخی از منحصر به فرد برای بهبود درمان عملکرد کلیه را در بر داشت، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. این است که به طور گسترده ای برای اثر جانبی کمی آن و اثر درمانی قابل توجه استفاده می شود.

این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده مردم mayor.Para آسیب با عملکرد کلیه 16٪ بهبود، دشوار است بیماری خود را به طور کامل معکوس، اما ممکن است این فرصت را برای جلوگیری از داشته دیالیز و پیوند کلیه. برای افراد مبتلا به عملکرد کلیه بیش از 16٪، ممکن است پیش آگهی بهتر داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با کارشناسان ما در اینجا ما در انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: